PR voor Dummies

Jíj hebt iets te melden. En je wilt dat zoveel mogelijk mensen daarvan op de hoogte raken. Omdat je vindt dat jouw boodschap de moeite waard is om gehoord te worden. Dat is in een notendop waar dit boek je stap-voor-stap bij helpt. Nu al de 3e editie!

Met heel veel voorbeelden uit de dagelijkse praktijk (waar de auteur ook door eigen schade en schande achter moest komen).
Bestel nu!
 

Als je het leest hoop ik 3 dingen:

  1. Je te inspireren. Door voorbeelden die misschien niks met jouw vakgebied te maken hebben, maar die toch nuttig voor je pr kunnen uitpakken.
  2. Je ideeën over pr te relativeren. Omdat er nogal eens met veel omhaal van woorden gesproken wordt over pr en marketing alsof het een soort tovenarij is die alleen sommige goeroes kunnen beheersen. Niks is minder waar! Zelf kritisch blijven nadenken helpt enorm. En voor het overige is het gewoon hard werken met vallen en opstaan.
  3. En jawel, ook iets leren. Hoewel: het enige wat ik kan doen is je wijzen op wat ik zélf heb geleerd. Zodat die ervaring je kan helpen om je eigen pad te banen. Want dat is waar het op neerkomt: dit boek niet slaafs volgen (ben je gek!), maar gewoon je eigen ‘ding doen’.

 

PR voor Dummies, 3e editie, Eugène van Haaren, www.voornieuws.nl

PR voor Dummies in de media

Deel deze site! (Enne: dankjewel hè)